Pražská plynárenská do odvolání přerušila provoz obchodních kanceláří v návaznosti na vyhlášení nouzového stavu vládou České republiky v souvislosti s šířením koronaviru.
Velmi dobře si uvědomujeme, že současná situace je pro nás všechny velmi náročná, a proto bychom vás chtěli ubezpečit, že i v této době se na nás můžete spolehnout a nejprve vás ujistit, že dodávky všech energií od nás jsou a nadále i budou stabilní.
Vzhledem k tomu, že bylo nezbytné v souladu se stávající situací přistoupit k uzavření obchodních kanceláří, připravili jsme pro vás několik informací, které by vám měly pomoci při řešení vašich požadavků spojených s odběrem plynu a elektřiny.
Většinu svých požadavků můžete vyřídit on-line z pohodlí svého domova prostřednictvím Zákaznického portálu
(lze ho jednoduše zřídit registrací na webových stránkách www.ppas.cz)
Změnové požadavky
- jména, adresy, kontaktních údajů
- výše zálohy, frekvence plateb, zavedení elektronické fakturace, způsob platby přeplatků
smluvní vztah
- ukončení, výpověď, přechod od/k PPAS
- korespondenční převod
změna smlouvy
- zavedení dodatku ke smlouvě
- změna distribuční sazby, jističe u ELE
dále nahlášení samoodečtu, žádost o zákaznickou kartu a další. Všechny další možnosti zjistíte, když se přihlásíte na zakaznickyucet.ppas.cz
Pokladny jsou uzavřeny
Platby za zemní plyn či elektřinu
můžete provést bezhotovostně na níže uvedené bankovní účty:
ZÁLOHY (podklady pro platbu i variabilní symbol najdete na zálohovém listě):
- předčíslí 7106 číslo účtu 0916780043 kód banky 0300
FAKTURY (podklady pro platbu i variabilní symbol najdete na 1. straně vaší faktury):
- předčíslí 3201 číslo účtu 0916780043 kód banky 0300
Další možností úhrady zálohy či nedoplatku je platba prostřednictvím České pošty na základě vámi vyplněné složenky.
Doklad o výši nákladů na bydlení
O potvrzení Dokladu si můžete požádat prostřednictvím e-mailu callcentrum@ppas.cz. Doklad vám bude zaslán na váš uvedený e-mail.
Jsme tu pro vás i prostřednictvím dalších komunikačních kanálů
-
na naší bezplatné zákaznické lince 800 134 134
-
nebo nám pošlete e-mail na callcentrum@ppas.cz
Únik plynu - linka 1239 je funkční.https://www.ppas.cz/aktuality-tiskove-zpravy/prazska-plynarenska-do-odvolani-prerusi-provoz-obchodnich-kancelari
Opravy spotřebičů
Většina našich servisních partnerů uvedených na www.ppas.cz aktuálně funguje (kromě společnosti „Mistr Plynař“).
Havárie v domácnosti
V případě, že se dostanete do nesnází (havárie v domácnosti) a máte od nás pojištění a kartu AXA, můžete volat asistenční linku 272 101 092.
Na našem webu www.ppas.cz zjistíte vše o našich službách, produktech a najdete zde i většinu potřebných formulářů k vyřízení svých požadavků.
A ještě jedno důležité upozornění vážení zákazníci
Vzhledem k aktuální mimořádné situaci, která se dotýká nás všech, považujeme za potřebné upozornit vás na možnost zvýšeného výskytu nestandardních praktik v oblasti dodávek energií (tzv. „šmejdi“).
Může se jednat například o nabídky k zařazení do různých soutěží, u nichž je však následné neuzavření nové smlouvy na dodávky sankcionováno smluvní pokutou, a podobně.
Doporučujeme proto všem našim zákazníkům zvýšenou obezřetnost v případech nevyžádaných telefonátů, nevyžádaných návštěv kurýrů s dokumenty, či při uzavírání jakýchkoli smluv v reakci na obdobné nabídky.
V případě pochybností se neváhejte obrátit na nás a nabízené možnosti s námi konzultovat a ověřit.
Chceme být i nadále pro vás obchodní partner, na kterého se můžete plně spolehnout a vědět, že nejste v dané nepříjemné situaci sami a pomůžeme vám ji řešit.
Jsme tu pro vás.
Pražská plynárenská