Důležité upozornění - Pražská plynárenská do odvolání přerušila provoz obchodních kanceláří.

Pražská plynárenská do odvolání přerušila provoz obchodních kanceláří v návaznosti na vyhlášení nouzového stavu vládou České republiky v souvislosti s šířením koronaviru.
Velmi dobře si uvědomujeme, že současná situace je pro nás všechny velmi náročná, a proto bychom vás chtěli ubezpečit, že i v této době se na nás můžete spolehnout a nejprve vás ujistit, že dodávky všech energií od nás jsou a nadále i budou stabilní.
Vzhledem k tomu, že bylo nezbytné v souladu se stávající situací přistoupit k uzavření obchodních kanceláří, připravili jsme pro vás několik informací, které by vám měly pomoci při řešení vašich požadavků spojených s odběrem plynu a elektřiny.

Většinu svých požadavků můžete vyřídit on-line z pohodlí svého domova prostřednictvím Zákaznického portálu

(lze ho jednoduše zřídit registrací na webových stránkách www.ppas.cz)

Změnové požadavky

  • jména, adresy, kontaktních údajů
  • výše zálohy, frekvence plateb, zavedení elektronické fakturace, způsob platby přeplatků

smluvní vztah

  • ukončení, výpověď, přechod od/k PPAS
  • korespondenční převod

změna smlouvy

  • zavedení dodatku ke smlouvě
  • změna distribuční sazby, jističe u ELE

dále nahlášení samoodečtu, žádost o zákaznickou kartu a další. Všechny další možnosti zjistíte, když se přihlásíte na zakaznickyucet.ppas.cz

Pokladny jsou uzavřeny

Platby za zemní plyn či elektřinu
můžete provést bezhotovostně na níže uvedené bankovní účty:

ZÁLOHY (podklady pro platbu i variabilní symbol najdete na zálohovém listě):
-  předčíslí  7106    číslo účtu  0916780043   kód banky  0300

FAKTURY (podklady pro platbu i variabilní symbol najdete na 1. straně vaší faktury):
 -  předčíslí  3201     číslo účtu  0916780043    kód banky  0300

Další možností úhrady zálohy či nedoplatku je platba prostřednictvím České pošty na základě vámi vyplněné složenky.

Doklad o výši nákladů na bydlení

O potvrzení Dokladu si můžete požádat prostřednictvím e-mailu callcentrum@ppas.czDoklad vám bude zaslán na váš uvedený e-mail.

Jsme tu pro vás i prostřednictvím dalších komunikačních kanálů

  • na naší bezplatné zákaznické lince 800 134 134

  • nebo nám pošlete e-mail na callcentrum@ppas.cz

Únik plynu - linka 1239 je funkční.https://www.ppas.cz/aktuality-tiskove-zpravy/prazska-plynarenska-do-odvolani-prerusi-provoz-obchodnich-kancelari

Opravy spotřebičů

Většina našich servisních partnerů uvedených na www.ppas.cz aktuálně funguje (kromě společnosti „Mistr Plynař“).

Havárie v domácnosti

V případě, že se dostanete do nesnází (havárie v domácnosti) a máte od nás pojištění a kartu AXA, můžete volat asistenční linku 272 101 092.

Na našem webu www.ppas.cz zjistíte vše o našich službách, produktech a najdete zde i většinu potřebných formulářů k vyřízení svých požadavků.

A ještě jedno důležité upozornění vážení zákazníci

Vzhledem k aktuální mimořádné situaci, která se dotýká nás všech, považujeme za potřebné upozornit vás na možnost zvýšeného výskytu nestandardních praktik v oblasti dodávek energií (tzv. „šmejdi“).

Může se jednat například o nabídky k zařazení do různých soutěží, u nichž je však následné neuzavření nové smlouvy na dodávky sankcionováno smluvní pokutou, a podobně.

Doporučujeme proto všem našim zákazníkům zvýšenou obezřetnost v případech nevyžádaných telefonátů, nevyžádaných návštěv kurýrů s dokumenty, či při uzavírání jakýchkoli smluv v reakci na obdobné nabídky.

V případě pochybností se neváhejte obrátit na nás a nabízené možnosti s námi konzultovat a ověřit.

Chceme být i nadále pro vás obchodní partner, na kterého se můžete plně spolehnout a vědět, že nejste v dané nepříjemné situaci sami a pomůžeme vám ji řešit.

Jsme tu pro vás.
Pražská plynárenská